středa 16. dubna 2014

Recenze krajkového topu

Líbí se mi vše, co má krajku, takže mi v šatníku nesměl chybět ani tento průsvitný krajkový top.

Nosím vel. XS/S, takže velikost jsem si objednala Sko. Na e-bay je velký výběr barev, ale chtěla jsem takovou, která se mi hodí ke všemu, takže volba byla jasná- bílá. Cenově ho řadím k těm středně drahým- vyšel mě na cca 200,-Kč, což není tolik, ale ani málo. :)) Poštovné bylo ZDARMA






← Takhle vypadal na fotce z e-bay

- vel. S
- prsa: 82-86cm
- délka: 63cm
- ramena: 37cm
- rukáv: 62cm









Balíček mi dorazil asi během 3týdnů, což je fakt super! Běžná dodací doba na e-bay je tak 5-8týdnů.
Kvalita odpovídá popisu a fotkám. Velikostně taky odpovídá. Materiál je trošku drsnější, ale to se dalo čekat. Akorát jediné, co mi opravdu vadí jsou volnější rukávy, které i při vyhrnutí stále padají, jelikož jsou řešené do menšího zvonu, takže budu muset ustřihnout nebo přidělat na nějakou gumu.

                                 Zde je mnou pořízené foto


HODNOCENÍ:
+ sněhově bílá barva
+ odpovídající míry
+ rychlé dodání
+ bez vad
+ poštovné ZDARMA

- drsnější materiál
- volnější rukávy
- delší rukávy

Můžete nakupovat zde:  krajkový top

Žádné komentáře:

Okomentovat