pátek 2. května 2014

Odžmolkovač aneb základní pomocník pro Váš šatník

     Nutně jsem si potřebovala koupit nějakou sportovní mikču. Jasně, že zas tak nutně jsem jí nepotřebovala, ale opět jsem někde viděla nějaký super kousek a hned mi to začalo vrtat v hlavě, tak jsem si něco podobného nutně musela koupit, jinak bych z toho neusla. :D Myslím, že my ženský to moc dobře známe.
     Můj šatník se skládá z věcí převážně z votočvohoz nebo e-bay. První jsem otevřela e-bay, kde mají všechno za hubičku, ale věci typu Adidas, Nike, Puma nemáte šanci najít pod 800,-Kč. Takže zbývala druhá možnost- votočvohoz. Mé hledání bylo brzy úspěšné!! Našla jsem si mikču, která byla v mé velikosti XS a obsahovala moje oblíbené barvy: bílou a malinově růžovou. A jako bonus je to ADIDASka za krásných 200,-Kč!!! :)) Cena byla nízká jen díky tomu, že byla celá žmolkatá... Ale jelikož mám SUPR-ČUPR pomocníka, tak jsem to riskla a nechala si jí poslat. A vůbec toho nelituju!!!!

FOTO PŘED



FOTO PO a jsem naprosto nadšená! No posuďte samy..







A tady je ten kouzelník!!!! Doma ho máme už několik let, ale pořád je to můj veliký zachránce. :) Vyšel nás myslím na 200-300,-Kč




Žádné komentáře:

Okomentovat